مکالمه زبان انگلیسی شما به این دلایل ضعیف است!
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید اما با وجود اینکه بسیاری از کلمات را می دانید و بارها به گوشتان خورده است، قادر به صحبت نیستید. احتمالا لغات زبان انگلیسی بسیاری را با استفاده از متدهای مختلف یاد گرفته اید و سعی می کنید آنچه را که منظور شماست بیان کنید اما کلمات و جملات موردنظر را نمی توانید بیان کنید و به اصطلاح در دهانتان نمی چرخد. هدف از این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی بررسی علل این گونه چالش ها و مشکلات در مکالمه زبان انگلیسی و ارائه راهکارهایی برای آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی است. بد نیست بدانید زبان انگلیسی شامل دو بخش ورودی و خروجی می باشد. منظور از ورودی، تمام اطلاعات و دانشی است که شما وارد ذهن خود می کنید مثل گوش دادن و خواندن. اما بخش خروجی ، قسمت سخت ماجرا خواهد بود و شما می بایست دانسته های خود ارائه دهید. در حقیقت بسیاری از متقاضیان در هنگام صحبت کردن و یا نوشتن ذهنشان قفل می شود و به سختی می توانند بنویسند و یا صحبت کنند. این مشکل حتی برای جملات ساده زبان انگلیسی نیز ممکن است اتفاق بیفتد، یعنی امکان دارد شما جمله ساده ای در ذهن داشته باشید اما بیان آن برای شما مشکل باشد. خب، علت این مشکل چه می تواند باشد؟ 

ورودی شما در زبان انگلیسی کافی نیست!

اگر می خواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید اما در محیط مناسبی برای مکالمه قرار ندارید؛ قاعدتا" ورودی کافی نخواهید داشت. پس چگونه می توان وروردی کافی و مناسبی دریافت کرد؟ اولین منبعی که برای افزایش این ورودی پیشنهاد می شود استفاده از کتب درسی و منابع کاربردی زبان انگلیسی است . مطالعه جدی این منابع به طور قطع می تواند ورودی ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. در واقع، پیش از آنکه بخواهید مهارت مکالمه روزمره زبان انگلیسی خود را بالا ببرید، می بایست درک خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید. یکی از این منابع، برنامه FluentU است. این برنامه ویدیوهایی شامل مصاحبه، مکالمه، برنامه های خبری و هم چنین سخنرانی های انگیزشی تهیه کرده و آن ها را به صورت فایل هایی آموزشی زبان انگلیسی در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه می تواند راهی موثر برای ارتقای دانش و ورودی های اطلاعاتی شما باشد. 

اعتماد به نفس داشته باشید!

اگر در هنگام مکالمه روزمره زبان انگلیسی بیشتر ترجیح می دهید سکوت کنید و به صحبت سایرین گوش دهید، شاید به این علت است که هنوز اعتماد به نفس کافی برای صحبت و تعامل به زبان انگلیسی را ندارید. البته این عدم تمایل به صحبت کردن می تواند ناشی از این باشد که اغلب مواقع در خانه یا کلاس تمرکز کار بیشتر بر روی بخش هایی مثل رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ زبان انگلیسی است و حوصله و صبوری کمتری برای این قسمت صرف می شود. پیشنهاد می کنیم برای خود یک پارتنر مکالمه زبان انگلیسی پیدا کنید تا بتوانید اغلب اوقات با او به مکالمه بپردازید. این فرد می تواند دوست صمیمی شما و یا حتی فردی غریبه اما بومی در دنیای مجازی باشد. حتی شرکت در دوره ها و کلاس های زبان انگلیسی هم می تواند مثمر ثمر باشد. فقط باید دقت داشته باشید که در کجا ثبت نام می کنید. خیلی از این دوره ها جز صرف هزینه، ثمری برای شما نخواهد داشت. اما ما در موسسه زبان انگلیسی دیاکو، با اطمینان از کادر مجرب مدرسین خود ، شما را به شرکت در دوره های خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی دعوت می کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های دیاکو با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره تلفن ۷۲۱۱۴ پل ارتباطی میان ما و شماست! تا این جای مقاله سعی کردیم از مشکلات رایج و مرسوم در مکالمه زبان انگلیسی صحبت کنیم. اما چه راهکارهایی برای آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی وجود دارد؟ شاید خیلی از مدرسین تنها به این فکر می کنند که زبان آموز را در شرایط مکالمه قرار دهند، اما این روش تازه اول راه آموزش مکالمه است. 

روانی مکالمه زبان انگلیسی مهمتر از درستی!

در مکالمه روزمره زبان انگلیسی دو مقوله روانی (fluency) و صحت (accuracy) از مباحث مهم می باشد. توصیه می شود در ابتدا بر روی روانی مکالمه کار شود و بعد از کمی پیشرفت، تمرکز کار بر روی صحت و درستی مطالب گفته شده بیشتر شود. البته این به معنای آن نیست که این دو در زمان هایی جداگانه مورد بررسی قرار گیرند. قطعا" به طور همزمان می توان هر دو را مورد بررسی قرار داد، اما آن چیزی که بیان کردیم صرفا" نشان دهنده الویت می باشد. چراکه نخستین چالشی که در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد، روان بودن مکالمه است. چه بسیار افرادی که با دانستن لغات زبان انگلیسی زیادی قادر به استفاده از آنها نیستند و نمی توانند از دانش خود استفاده کنند. بر همین اساس است که می گوییم مهمترین الویت در مکالمه روزمره زبان انگلیسی روانی در صحبت کردن است.

تا می‌توانید در زبان انگلیسی بیشترتعامل کنید!

تعاملات بیشتر با افراد و انجام کارهای گروهی می تواند راه حلی موثر در بهبود مکالمه شما باشد. این کار علاوه بر ایجاد جذابیت برای افراد، به یادگیری بیشتر و مواجهه با چالش هایی جدید می انجامد. به هیمن منظور، می توان جمع های دوستانه ای ترتیب داد و در آن به بحث در مورد موضوعی چالشی پرداخت. اگر بتوانید در جمع‌های دوستانه فضایی ایجاد کنید که با یکدیگر به زبان انگلیسی صحبت کنید لطف بزرگی به خود و دوستانتان کرده‌اید. حتی می توانید علاوه بر شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir بازی ها و یا مسابقه هایی ترتیب دهید تا علاوه بر ایجاد فرصتی برای تفریح، سطح مکالمه خود و دیگران را نیز بالا ببرید. قطعا" می دانید که بازی چقدر می تواند سبب ایجاد هیجان در کلاس یا جمع ‌های دوستانه شما شود. به طور قطع انرژی حاصل از این فضای مثبت می تواند تاثیر خوبی در یادگیری شما داشته باشد. پس سعی کنید با افراد بیشتری در محیط‌های مختلف آشنا شوید و مهمتر از همه، با آنها به انگلیسی صحبت کنید!





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: